Jeg sitter nå på kurs i web 2.0 og lærer mange interessante og nyttige ting om blogg, wiki og rss. Men hvordan kan jeg få nytte av dette i min jobb som studiekonsulent? Det er alltid flott å utvide sine horisonter, og min indre nerd liker jo å kunne litt om sånt! Kanskje kan jeg påvirke nye måter tannpleierundervisningen kan legges opp på?
onsdag 1. oktober 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)